متن های بسیار زیبا

نگاهی کرد و در به در کرد / یقین کرد عاشقم بعدش سفر کرد / شکستی خورد و آمد تا بماند / ولی من رفته بودم ، او ضرر کرد . مرا پنداشتی مرده و به خاک روزهای رفته بسپرده ؟ / پیکر من مرگ را از خویش می راند / من به هر فرصت که یابم بر تو می تازم / شادی ات را با عذاب آلوده می سازم . بلبل آزاد بودم عشق گرفتارم کرد / مذهب عشق بسوزد که چنین خارم کرد . متن های زیبا خدایا ، هرگز نگویمت دستم را بگیر ، عمریست گرفته ای ، مبادا رهایم کنی . به تو فکر می کنم … با دیگران زندگی ! مرا صد باز اگر از خود برانی دوستت دارم / به زندان جفایت گر کشانی دوستت دارم / به پیش خلق گر نتوان حدیث عاشقی گفتن / درون سینه ی تنگم نهانی دوستت دارم . تحملی که داده بودی داره تموم میشه / مگه نگفتی همه جا مال منی تا همیشه / دلم داره شور میزنه ، این دل رو بی خبر نذار / تورو خدا با خوبی هات روی هیچ دلی اثر نذار .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

چهار شنبه 18 تير 1393برچسب:, | 13:48 | تیموررضائی شهریور |